четвъртък, 12 февруари 2015 г.

Златната рибка

Живота е хубаво нещо Бас, освен ако не ожаднее за неприятности!
Така съм се обезбирил, че напълно те разбирам! Как е живота в "Балова шума"?
Само подробностите са различни Бас! Тук хората идват по двойки и без проблеми, а се разотиват по единично! В петък и събота съм пълен, от туристическото дружество "Еркеч" до певческата група към читалище "Съгласие" от село Крушари! А, онзи ден имаше една група от десет момчета и едно момиче! Дойдоха със суббуфер и мощни пищялки - направо ми спряха тока, а като съм заспал към пет, не знам какво са правили!
Много интересно, но не смени ли малко обстановката през тази една година откакто се видяхме последния път?
Послушах съвета ти Бас и се разкърших из страната! И като ме натиснаха обстятелствата и валежите тук - прескочих до Созопол! Зарекох се да стоя, докато и там завали, което не ме разори, пред вид тазгодишната метеорология - изкарах пет дни!
Хареса ли ти Созопол?
Хареса ми Бас, много, но да ти кажа - Созопол! Какво точно имаш пред вид? И направо ме подсещаш за един пресен пример! Идва тук баскерет в гостоприемницата ми един шапшал, Митко Бъчварчето от Ситово, а онзи път с една страхотна жена. Поръчва една пача и един горещ шоколад! Вика ме за сметката, казвам му на ум, шест лева и тридесет и две стотинки, той бърка в джоба и веднага ми дава, точно! След няколко дни пак идва, шкембе и три в едно - и като предния път- казвам му на момента, бърка вади седем и тринадесет на секундата. Когато онзи ден го направи трети път - курбан-чорба и млечен шейк - осем и дванадесет, не издържах! Знаеш, виждал съм неща даже които не са описани в книгите. Бил съм сервитьор на Златни, барман в Малта, и седем години бях на круизен кораб! Всичко което виждам и се случва зад гърба ми разбирам, Митко, мацката, обаче как точно на секундата ми плаща до стотинка, даже и при положение, че аз му надписвам на момента!
Проста работа! - оговаря ми Бъчварчето. Преди месец бяхме на риба на Малко Шарково, и докато приятелчето авантеше мамули да изпечем на барбекюто, аз хванах Златната Рибка! Бързо казвай две желания, че аз от толкова такъми, неопрени и глидери с които идват тук хората от цялата България, се хванах точно на твоята крива лескова пръчка! И аз какво какво, никога не ми се е налагало да мисля, но бързо се сетих какво му трябва на мъж като мене!
Искам една много готина пу***, и Всичко да ми е точно!
Та какво точно имаш пред вид, Созопол, Бас?

Няма коментари:

Публикуване на коментар