четвъртък, 12 февруари 2015 г.

Спортист на годината

-Знаеш Бас, не съм от хората които получават отговорите наготово, на въпроси
които Живота им поднася услужливо като Цветанка Ризова, но така и не разбрах защо
човеците сме започнали да се занимаваме със спорт?!
–Да ти кажа, отдавна не се интересувам от спорните състезания, от серия А, Репешажите,
Тайм аутите, чак до Яри Литманен! Едни ухилени старчета забъркаха спорта в един мирен
Свят, война за бирени капачки и кола, и започнаха да респектират нас бедните повече
отколкото полицията богатите! 
–Да, през последните години спорта се промени много! Никога не съм си мислил, че вуйна
ще премине безнаказано мислената линия между мача и вуйчо, а сега тя го прави рецидив!
И аз не кудуча като преди край "белия керван", лесно изтърпявам полувремето, и повече се 
интересувам от публиката, но просто ме подсети церемонията "спортист на годината"!
–Човек е измислил спорта с единствената цел да моделира правилата. В момента когато
са му останали сили и храна, той си е наумил да прави играта, та така до Хавеланж!
–Еее, все пак винаги на трубуната е присъствала сияйната Нике, Аполон иронично се е барал по
пишока, а весталките са се кикотели от Храма!
–Сега всеки стъпва по-Найк, ветрее си Лакоста_та и зяпа плеймейтките по трибуните! 
Но ти си прав, от карановската могила насам силните винаги са размахвали тоягата и са мамели с 
моркова, само дето е била дървена а той белоглав. И така както всичко стана унисекс, спорта 
сега представлява двете начала на политиката.
–Ехе, ти явно си изгледал цялата церемония! "Кедъра" и  "бедъра", водещи ли бяха?
-Нее! Церемонията е изключителна само за новите зрители и играчи, а компанията на спортните
коментатори е...! Но, но, но! Много от хората неправилно си мислим, че нещата се развиват
нелогично в България! Напротив - най-инфантилни, дебилни, и френетични са спортните ни
коментатори. Това си е безобидно логично! И няма да се промени, поне не веднага! Така да знаеш! 
–За мен няма  проблем. Жена ми винаги се е чудела, как мога да гледам цял мач и половин футболно първенство без
гол. Аз пък не мога да я разбера като трепери на фигуристите! На мен най ми харесва като се изтърсят на леда!
–Аз, с моята като се запознахме, тъкмо имаше световно по хокей! После ми призна, че направо съм я свалил с 
"бодичек", и преди да разбере "айсинга" и "булата" я завъртяла "шайбата" по мен!
–Каква незабравима емоция беше когато Петър Попангелов водеше на Ингемар Стенмарк до последната врата в 
паралелния слалом!
–Ааа! А Стефан Михайлов като вкара втория гол срещу Аякс!
-Помниш ли като гледахме балканското по хандбал жени?
–Като бяхме на стаж в Самоков! Румънките бяха страашни!
-Всички бяха страхотни! Онази сръбкиня Илич беше супер!
–Обаче плувкините имат най-хубави тела...!
–В бяганията са направо...!
-Тц! Скачачките във вода! Това е върха!

Няма коментари:

Публикуване на коментар