четвъртък, 12 февруари 2015 г.

Премодулация

Единствено ме опасява диспозицията ми в общественото пространство!
Добре си ти Бас, с едно единствено притеснение! Аз имам толкова много, че ми става неуместно!
Неуместно е механичното ти смятане! Може да броиш стотинки, без да прихващаш мигрената на жена си, а може да калкулираш психотерапевта  си в доларовия семеен бюджет! Това "единствено" значи немалко за мен!
Познаваш времената когато човек има пред себе си голям избор от врати...!
Като в "Айко"...!
Е, аз тогава "отворих" вратата на военното училище! 
От към "Днепър"?
Не, от към "Славянски"!
От булеварда изглежда голямо!
И на мен така ми се видя, но Красьо беше ходил в Акапулко и на други океански места!
Е, тя и Краса ходи на Малдивите, но ако не й ходатайства "областния"...!
Красьо Маринов четеше Фарадей, Тесла, Маркони и класиците на техническия прогрес, докато останалите си споделяхме миналото и залагахме нереалистични капани на бъдещето! 
Защо?
Понякога обстоятелствата са повече от причините! 
А при Красьо? 
Ами мога да ти разкажа надълго, какво му причиниха обстоятелствата, и при какви обстоятелства се появи причината да напусне, но накратко във втори курс "откри" компютъра, в трети преподавателите нямаше какво да му преподават, в пети се класира втори в компютърно състезание между всички висши училища!
И къде е сега този човек?
В "Дървеница" на дванайстия етаж! Прави заставки за телевизиите!
Високо се е издигнал!
Шефовете му живеят едноетажно в Панчарево и Драгалевци!
Така моделира живота! Даа!
Краю го модулира! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар